Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Piszke cégcsoport – Tudta, hogy ez mind mi vagyunk?

Piszke cégcsoport – Tudta, hogy ez mind mi vagyunk?

Sok ügyfelük csodálkozik, amikor felmerül a Piszke név az Assist-Trend-del kapcsolatban, hogy a Magyar termék védjeggyel is kapcsolatunk van és főként elgondolkodnak, mikor megemlítjük, hogy bio és gluténmentes élelmiszerek gyártásával – Omega Bázis - is foglalkozunk.  Piszke Cégcsoport - Kik is vagyunk?

Történetünk még a múlt évezredben kezdődött, egészen pontosan 1994. szeptember 6-án, amikor Bodrogai Ferenc az egykori Piszke Papírgyár kereskedelmi vezetői pozícióját elhagyva néhány elszánt és hűséges kollégájával megalapította a Forest-Papír Kft.-t. Még ’94-ben piacra kerültek az első lakossági papírtermékek, majd a következő években bővítették a gyártást és a raktárkapacitást is, melynek nyomán ’97-ben már milliárd felett volt a nettó árbevétel.

A 100-as Bianka papír zsebkendő annyira telitalálat volt, hogy 1998-ban újabb gépekkel bővült a termelés, 2000-re a tulajdonosok megálmodták az első komoly papírszalvéta feldolgozó gépet, mely színes, egyszínű és mintás szalvétát is képes volt gyártani. Ezt követően Leányváron indult az új szalvétagyártó üzem, Lábatlanon készült a telephelyi irodaépület, és megszületett a cég - magyarországi piacon akkor egyedülálló - első belsőmagos, Clean Góliát nevű háztartási papírtörlő terméke. 2003-ban megkezdődött a toalettpapírok és papírtörlők gyártása. A tudatosság, a magyar termékek előtérbe helyezése érdekében pedig cégcsoporton belül létrejött a Magyar Termék védjegy, mely először a cégcsoport termékein, a Forest papírtermékeken jelent meg.

2004-ben egy új, fotóminőségben nyomtatni képest szalvétagéppel még magasabb minőségi szintre emeltük az ismert Salvia és Virág szalvétákat. A lakossági toalettpapírok szegmensében pedig a Kamilla 24 tekercses toalettpapír új, nagy kiszerelésű kategóriát teremtett. A lakossági termékek mellett a közületi termékek gyártása is bővült egy új Perini géppel.

2005-ben elkezdődött az Assist-Trend Kft. külön élete. Az addig a Forest-Papír Kft.-n belül divízióként működő közületi üzletág tevékenységét a tulajdonosok különálló cégbe szervezték, hogy a partnerek higiéniai papír- és vegyi termékekkel, takarítóeszközökkel való ellátását rugalmasabban el tudja látni.

2006-ban a fogyasztói tudatosság formálása érdekében megalakult a Magyar Termék Kht. (ma már MAGYAR TERMÉK Nkft.) 13 cég szövetségében.

A 2010-es években több díjat is nyertünk: Magyar Termék nagydíj a 3 rétegű Forest toalettpapír család termékének, Ernst and Young Év üzletembere cím Bodrogai Ferencnek, Arany tallér díj a Forest-Papír Kft. iparban nyújtott teljesítményéért, Magyar Termék nagydíj a Bianka és Kiskakas papír zsebkendőkre. 2011-ben alakult meg a cégcsoport élelmiszergyártó üzletága, az Omega Bázis Kft.

2012-ben a Magyar Termék kidolgozta a Hazai Termék és Hazai Feldolgozású Termék logókat, valamint a tanúsítás rendszerét, 2013-ban pedig több, mint 100 cég csatlakozott, így a Magyar Termék védjegyek több, mint 1700 terméken és szolgáltatáson jelent meg.

Fő erősségünk az innováció, a hozzáadott érték, cégcsoportunk létezése bizonyítja: „a multin kívül is van élet”.

2016. a változások éve: A Forest brandet értékesítettük az olasz Sofidelnek. Megalakult új papírgyártó cégünk a Nord Paper Kft., mely csak közületi papírtermékeket gyárt, elsősorban az Assist-Trend részére. A cég megvásárolta a Piszkei Papírgyár régi nagynevű márkaneveit, a Creptot, Szilviát és Nárciszt, és 2019-ben MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. néven visszatért a lakossági értékesítésbe. A történet folytatódik: a régi nagy márkák - Crepto, Szilvia – újragondolva visszakerültek a lakossági vérkeringésbe. A Piszke az innovációs képességét kihasználva elsősorban környezettudatos termékeket tervez: újrahasznosított kartondoboz csomagolásba álmodta vissza lakossági forgalomba a papírtermékeket. 2020-ra elkészült az egész szortiment: Szilvia papírtörlő, Crepto toalettpapír többféle dobozos kivitelben, Szép szalvéta, Szép zsebkendő fóliamentes, dobozos kivitelben.

Napjainkban az Assist-Trend országszerte 8 Márkaképviselettel, határainkon túl 10 Export Márkakereskedővel, elsősorban a HoReCa szektort látja el takarítóeszközökkel, padozatápolási és egyéb higiéniai szolgáltatásokkal, professzionális vegyszerekkel, higiéniai - köztük a MAGYAR PISZKE PAPÍR által gyártott - lakossági és közületi papírtermékekkel.


Mi várható a jövőben? Mert a történet folytatódik...

A MAGYAR PISZKÉnél idén a prémium szalvétagyártás kerül előtérbe, mind a lakosság ellátására, mind az Assist-Trend elosztási rendszerén keresztül a közület részére.

Az Omega Bázis új szegmensbe lép, tavasszal új webshopot indít, melyben nem csak a saját élelmiszeripari, hanem többek közt a Piszke és az Assist-Trend lakossági forgalomba szánt termékeit is értékesíti majd.

A 15 éves Magyar Termék Nonprofit Kft. megalakulásának szükségességét és sikerét több mint 200 védjegyhasználó cég több mint 5000 védjegyes terméke és szolgáltatása bizonyítja. 

Az Assist-Trend pedig termékválasztékát úgy alakítja, hogy Partnereinek minél személyre szabottabb, fenntarthatóbb megoldást tudjon biztosítani a higiénia területén.

 

 

Tartalomhoz tartozó címkék: Hírek