Napjainkban az idegenforgalmi szolgáltatók nehéz helyzetben működnek a magas munkaerőhiány miatt. A magas fluktuáció és a szakképzett munkaerő hiánya, ami leginkább a középvezetők beosztottjainak rétegét sújtja, rengeteg energiát felemészt a középvezető munkaidejéből. Számos alkalommal kell megtérülés nélküli oktatást tartaniuk, ami alul motiválttá és fáradttá teszi őket. Működnek szállodák, ahol gyakran heteken keresztül, minden napra jut egy új dolgozó, akinek betanításáról gondoskodni kell. Ez elveszi az időt a további munkafolyamatokkal kapcsolatos teendőktől. Nincs idő tréningtervek készítésére. Sokszor nincs idő tréningek tartására, mert minden nap akad új megoldandó probléma, ami felülírja a terveket.
Amiben az Assist-Trend Kft. csapata segíteni tud:
Tisztítástechnológiai tréningek
- Szobaasszonyok és takarítók alapszintű betanítása

- Szobaasszonyok és takarítók további tréningezése egyedi igények alapján (heti, havi, negyedéves stb. tréningek)
- Vegyszerek kezelése
- Tisztítástechnológiai eszközök kezelése
Etikett és protokoll tréningek
- Megjelenés és személyi higiénia
- Vendégekkel történő kommunikáció
- Szállodai protokollok
- Munkavégzési protokollok
Konyhahigiéniai tréningek
- Alapvető higiéniai ismeretek
- HACCP fogalma
- Tisztítástechnológiai ismeretek
- Különböző konyhai területek elvárásrendszeres
Ellenőrzés
- A szálloda egyéni szabályrendszere szerinti ún. minőségellenőrzések tartása
Azonnali segítségnyújtás
A középvezetők bármilyen higiéniai probléma esetén bizalommal fordulhatnak szaktanácsadóinkhoz, akik rövid időn belül segítenek megoldani a problémát.
Célunk, hogy a középvezetők és beosztottjaik hatékonyan, magas és állandó minőségen tudjanak dolgozni, a vendégeik legmagasabb elégedettségének eredményével.
Keressen bennünket a szakerto@assist-trend.hu elektronikus levélcímen!